Dnes získáte až 30% slevu na plakáty
Platí pro objednávky nad 699 Kč.

 

Objednávka a dodání
  • Jaká je doba dodání?

    Objednávky se běžně odbavují a odesílají do 2-3 pracovních dnů. Doručení zákazníkovi obvykle trvá další 2-4 pracovní dny. V případě neobvykle vysoké poptávky (během svátků, jako je Black Friday, Vánoce a Nový rok), může dojít ke zpoždění u přepravní společnosti. U dodávek v odlehlých oblastech, kde není pošta doručována denně, může být dodací lhůta o něco delší.

  • Jaké jsou náklady na přepravu?

    Nabízíme bezplatnou dopravu u všech objednávek od 999 Kč. Pod limitem bezplatné dopravy je účtováno poštovné ve výši 149 Kč.

  • Co se stane, když si zásilku nevyzvednu z místa vyzvednutí?

    Pokud nám bude Vaše zásilka vrácena, protože jste si ji nevyzvedli, účetujeme 399 Kč. To má pokrýt manipulační náklady spojené s dvojí dopravou (vrácením). Poté, co jste obdrželi e-mail s oznámením, že jsme obdrželi Vaši vrácenou zásilku, nastává 14 denní lhůta pro připsání objednávky. Jakákoliv nadbytečná částka bude vrácena podle pravidel o právu odstoupení/vrácení.

  • Mohu zrušit objednávku?

    Objednávku můžete zrušit kdykoliv před zahájením její výroby. Není možné zrušit nákup poté, co bylo Vaše zboží zhotoveno, v případě unikátních produktů s Vaším konkrétním designem, jako jsou Plakáty k Narození Dítěte nebo Plakátové Karty. Pokud jste si však zakoupili například plakát do galerie nebo rámeček na obraz, máte podle zákona o ochraně spotřebitelů právo na odstoupení v délce 14 dní.

  • Mohu provést změny v objednávce?

    Bohužel není možné provést změny výrobků v dokončené objednávce. Pokud objednávka ještě nebyla zpracována, je možné ji zrušit a zadat novou objednávku. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis a my Vám pomůžeme.

  • Jak mohu sledovat mou objednávku?

    Po odeslání objednávky Vám automaticky přijde e-mail se sledovacím číslem a odkazem. Pokud Vaše sledovací číslo nefunguje, obraťte se na náš zákaznický servis (upozorňujeme, že zásilku není možné sledovat, dokud přepravní společnost neprovede první skenování, což bývá obvykle kolem 18h v den odeslání objednávky naší firmou).

  • Jak fungují slevové kódy?

    V pokladně objednávky je uveden slevový kód. Platné slevové kódy určují platné slevy při jejich aktivaci. Slevová sazba toho daného slevového kódu se vždy vypočítá a odečte z běžné ceny. Slevový kód není možné použít spolu s jinými nabídkami nebo slevami.

  • Nemohu najít potvrzení objednávky. Co mám dělat?

    Potvrzení objednávky zasíláme vždy e-mailem bezprostředně po zadání objednávky. Pokud jste během několika minut neobdrželi potvrzení objednávky, může to být způsobeno tím, že jste při objednávce zadali špatnou e-mailovou adresu, nebo proto, ze potvrzení objednávky skončilo ve Vaší spamové složce. Pokud jste neobdrželi potvrzení objednávky a nemůžete jej najít ve složce se spamem, kontaktujte náš zákaznický servis. Zkontrolujeme, zda je Vaše objednávka správná, a zašleme Vám nové potvrzení objednávky.

  • Neobdržel jsem notifikační zprávu od přepravní společnosti. Co mám dělat?

    Důvodem může být to, že jste v objednávce zadali nesprávné telefonní číslo. Pokud jste neobdrželi textovou zprávu do 6 dnů od objednání, kontaktujte prosím zákaznický servis.

Vrácení a reklamace
  • Jak vrátím zboží?

    Pokud chcete zboží vrátit, vyplňte prosím náš formulář ohledně vrácení zboží. Poté Vám zašleme návratku. Vy, jako zákazník, uhradíte případné poštovní poplatky za vrácení zboží, pokud není uvedeno jinak.

  • Kolik stojí přeprava při vrácení zboží?

    Přeprava v případě vrácení zboží obnáší 299 Kč. Částka za dopravu při vrácení zboží bude odečtena z částky vrácené za Vaši objednávku. Náklady na vrácení zboží se týkají nákladů na dopravu, manipulaci a jakékoliv poškození obalu.

  • Během přepravy došlo k poškození mé zásilky. Co mám dělat?

    Pokud došlo k poškození při přepravě a Vaše zásilka je při dodání poškozená, měli byste to reklamovat přímo u přepravce. Nepřijímejte zásilky ani nepodepisujte dodací list, dokud nezkontrolujete, že zásilka není poškozená.


    Pokud jste nestihli reklamovat během doručení, kontaktujte zákaznický servis přepravce. Společnost, která zásilku doručila, je uvedena na dodacím listu. Poté co podáte stížnost u přepravce, kontaktujte náš zákaznický servis.

  • Výrobek je poškozený. Co mám dělat?

    Jakékoliv poškození musí být zdokumentováno. Vyfoťte poškození a vyplňte náš reklamační formulář. Váš případ vyřídíme co nejdříve, obvykle do 24 hodin.

  • Mohu vyměnit výrobek?

    Nevyřizujeme výměny. Pokud chcete zboží vyměnit, využijte svého práva na odstoupení a odešlete svůj výrobek zpět, jako kdyby se jednalo o vrácení. Poté Vám vrátíme peníze a můžete zadat novou objednávku.

Dárkové poukazy
  • Jaká je platnost mého dárkového poukazu?

    Všechny dárkové poukazy mají platnost 12 měsíců, počínaje datem objednávky.

  • Jak zjistím aktuální zůstatek na mém dárkovém poukazu?

    Jděte na stránku “Dárkové poukazy”, kterou najdete v nabídce nebo v zápatí stránky. Pro zobrazení aktuálního zůstatku, zadejte kód svého dárkového poukazu.

Otázky týkající se výrobku
  • Jaký papír používáte?

    Naše plakáty tiskneme na 200g matný papír té nejvyšší kvality z francouzské papírny Clairefontaine. Papír je certifikován FSC na ochranu životního prostředí a výroba je označena ekologickou značkou Nordic Swan/EU.

  • Jaké je kvalita Vašich rámů?

    Naše rámy jsou vyrobeny ze dřeva, což je udržitelný, ekologický a recyklovatelný materiál. Naše dubové rámy jsou zhotoveny z vysoce kvalitního masivního dubu a ostatní dřevěné rámy jsou zhotoveny z borovice. Naše dřevěné rámy z borovice mají lakovaný povrch s dvojitou vrstvou laku, což jim dodává obzvláště hladký a pěkný povrch. Všechny rámy na obrazy mají křišťálově čiré extra silné plexisklo a otočné spony pro snadnou montáž. Všechny rámy můžete zavěsit jak na výšku tak i na šířku.

Jak vám můžeme pomoci?

Nemůžete najít svou otázku? Kontaktujte nás a my vám pomůžeme!

Kontaktujte nás